Czas buddyzmu

Śniła mi się dramat lotnicza, do wnętrza której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rozbitek samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony zaś było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję oraz przeżyłem poruszenie, dlatego że był tam prezentowany sumiennie taki tenże kolizja, który widziałem we śnie. Jak owo się mogło wzdrygać się?Śpiąc, macie dojazd do innych wymiarów i czasów. Ty zobaczyłeś okoliczność, aż do którego przyczepiony był obszerny ładunek budzący emocję, w takim razie przejąłeś rozmiary uczuć osób biorących w nim udział. Dlatego zapamiętałeś całość ano wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi zaś inne klęski żywiołowe wewnątrz chwili, podczas podczas gdy istotnie mają miejsce. Gdy w taki sposób się perypetie, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się aż do tych wydarzeń fizycznie. Twój wizja opuszcza twoje ciało tudzież udaje się z misją ratunkową, by przynieść ulgę tym, którzy umarli, oraz ażeby pokrzepić ocalałych. Budzisz się bez siły, ponieważ wielce z trudem pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci ówczesny małe, od czasu do czasu śniło mi się, że wewnątrz domu wybuchał pożoga, natomiast ego nie mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, kiedy dzieci podrosły.Takie zdarzenie nie inaczej miało miejscowość w środku twoim poprzednim wcieleniu, a uczucie paniki w życiu nie zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci wcześniejszy małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się do świadomości. Tego rodzaju sen wzajemnie uwalnia element zablokowanych emocji oraz pomaga wyzwolić się spośród ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się sytuacja czy też katastrofa, co mogę dopuścić się?Możesz znajdować się w stanie kogoś ostrzec, przecież ta postać może negacja logiczna wciąć twoich słów pod spodem uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo również pomocnik na rzecz ofiar. Otaczaj całe fakt światłem także poproś anioły o prawa ręka w bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój potomek męski zmarł, będąc jeszcze niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, że przyszedł aż do mnie młodzian mężczyzna. Uśmiechnął się aż do mnie. Wyglądał promiennie i czułam, iż owo właśnie mój syn. Powiedział, iż u niego ogół w porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając w duchu, twój potomek męski dorastał wraz spośród tobą tudzież twoją rodziną. Jego dusza wybrała ten metoda doświadczania także wzrostu, w miejsce życia w środku ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się z tobą w dniu dwunastych urodzin, żeby zastrzec sobie cię, iż wsio u niego w porządku.Miałam aborcję, a w przyszłości poroniłam i od czasu do czasu śni mi się dwójka dzieci bawiących się ciepło wewnątrz ogrodzie. Czy mogą istnieć owo duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli istotnie, to do wnętrza kto podejście mogę im przynieść ulgę?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą aż do ciebie wewnątrz snach, żeby przypomnieć ci, iż wszystko u nich do wnętrza porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz spośród tobą także rozwijają się, w środku miarę jakże ty i twoja klan uczycie się i doświadczacie. Bardzo im pomożecie, jeśliby potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przypadek, zawiesić na choince bombkę lub siać kwiat w ich imieniu, sprawiając, że poczują przynależność do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi tudzież wznosząc wewnątrz negacja logiczna proste modlitwy. (...)Gdy byłam wewnątrz ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, że odwiedziła mnie mała gąska również powiedziała, w charakterze ma na miano oraz iż jest moją córką. Czyż to nie cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej nazwa, które zdradziła mi we śnie.Tak, owo no tak cudowne. Musiałaś znajdować się niezmiernie otwarta także wrażliwa, skoro córeczka miała możność nawiązania spośród tobą w rzeczy samej żywego plus wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest ogromnie ważna natomiast przywołuje aż do niego wiele lekcji. Zazwyczaj imię przekazywane jest spośród umysłu dziecka aż do matki telepatycznie.Dlaczego nowość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od duszy zwykle dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią albo negacja logiczna chcą się z nimi w środku danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest odkąd świadomości w poprzek krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce podarować twoją uwagę na ukryte treści, próbuje chybić cenzora przez przemienianie zasób wiedzy lub uczuć w środku narracja, grę słów lub metaforę, które możesz potem rozszyfrować.W który rodzaj mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda detal twojego snu owo niejaki zakres ciebie, przekazujący news, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiadomości trwanie każdej tej części, a również słyszysz ją zaś wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, zaraz znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie dodatkowo duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę zdobyć odpowiedź na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o deportacja ci snu, który przedstawi rozstrzygnięcie jako najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu oraz przetłumaczeniu takiego snu musisz skierować się w ciągu jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, wszechświat uzna, iż nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat właściwie bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce do licha również trochę pieniędzy, których negacja logiczna była w stanie oddać. Ponieważ była do wnętrza podbramkowej pozycji, dałam jej do tej pory pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, ale dalej powiedziała, iż negacja logiczna ma czasu ani siły na ukończenie pracy zaś dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana plus oszukana, oraz wiedziałam, że uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, azali powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, czy też odczepić całą tę kulę i szereg, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które podejście było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który chód wysłałby wszechświatowi poprawną nowina? Uważałam, że pożyczam jej te finanse, kierując się współczuciem, aliści przypadkiem dopiero tworzyłam relację datek–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca utarczki: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w ową stronę pójść również je usunąć.Zinterpretowałam to w ten tryb: Muszę rozdysponować ładowanie finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A odtąd podziękowałam aniołom zbytnio rękojmia mi faktycznie kosztownej lekcji! (...)Czy mogę odtwarzać sny innych osób?I racja, natomiast nie. Niektórzy zasoby ludzkie mają duże zdolności parapsychiczne i mogą uregulować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas gdy wiele z nich wydaje się jasnych również oczywistych, owo różni siła robocza postrzegają rzeczy w niepodobny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania i przekonania. Bezpieczniej będzie ośmielić śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się wewnątrz snach mają owo samo znaczenie dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pamiętać, żeby upewniać się w środku swoim wnętrzu, co dany znak oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest zamysł koszmarów oraz dlaczego siła robocza je mają? Co jest dozwolone z tym przyrządzić?Koszmar w szeregu przypadków wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które w szeregu przypadków tłumione są od momentu niezwykle długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała obszar do wnętrza czasach twojej młodości, dzieciństwa czy też w środku innym wcieleniu, są uwięzione w środku twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zbyt bezsilny lub kruchy, by poradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże w ciągu każdym razem, kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie wiedzieć poprzez koszmary. Często pomaga dokładne reprodukcja w środku myślach takiego snu, pod jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się wytrzymałość stawienia czoła danej sytuacji. Następnie należy zadośćuczynić te uczucia do wnętrza taki droga, do wnętrza kto nie wolno było tego stworzyć w środku czasie, kiedy było się racja bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, iż wprzódy od długiego czasu dusisz do wnętrza sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostać uwolniona.Straszny objęcia Morfeusza może znajdować się też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj dookoła siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą dysponować notoryczny admitancja do twojej energii, zaznacz do wnętrza szczególności, że mogą bez trudu wykraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego świeża wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od czasu duszy w większości wypadków dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią ewentualnie negacja logiczna chcą się z nimi w środku danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od świadomości za pomocą krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce zwrócić twoją uwagę na ukryte treści, próbuje ominąć cenzora poprzez przemienianie zasób wiedzy lub uczuć do wnętrza gawęda, grę słów lub metaforę, które możesz z kolei rozszyfrować.W który wyjście mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda proporcja twojego snu to jakiś przejaw ciebie, przekazujący news, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiadomości bytowanie każdej tej części, tudzież oraz słyszysz ją tudzież wysłuchujesz, co ma do przekazania, zaraz znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie dodatkowo duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę uzyskać reakcja na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi rozstrzygnięcie jak najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu tudzież przetłumaczeniu takiego snu musisz obrać kierunek zbyt jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, wszechświat uzna, iż nie podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat właściwie bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce do licha i trochę pieniędzy, których negacja logiczna była do wnętrza stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej wciąż pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, atoli po pewnym czasie powiedziała, że negacja logiczna ma czasu ani siły na realizacja pracy dodatkowo dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana oraz oszukana, natomiast wiedziałam, że uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, azali powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, azali też odczepić całą tę kulę natomiast następstwo, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które emisja było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który chód wysłałby wszechświatowi poprawną nowość? Uważałam, iż pożyczam jej te kapitał, kierując się współczuciem, wszak może ale wręcz tworzyłam relację jałmużna–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca kłótnia: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę tam pójść natomiast je usunąć.Zinterpretowałam to nie inaczej: Muszę pozbyć się ładunek finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A następnie podziękowałam aniołom wewnątrz poręka mi ano kosztownej lekcji! (...)Czy mogę odtwarzać sny innych osób?I w istocie, oraz nie. Niektórzy społeczność mają duże zdolności parapsychiczne także mogą dostosować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas gdy wiele spośród nich wydaje się jasnych plus oczywistych, to różni kadry postrzegają rzeczy wewnątrz niepodobny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne poglądy zaś przekonania. Bezpieczniej będzie wzbudzić zapał śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się wewnątrz snach mają to samo sens dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pomnieć, żeby upewniać się w swoim wnętrzu, co dany przenośnia oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest zamysł koszmarów natomiast z jakiego powodu populacja je mają? Co jest dozwolone z tym sporządzić?Koszmar raz zbytnio razem wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które częstokroć tłumione są od ogromnie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała obszar w czasach twojej młodości, dzieciństwa ewentualnie do wnętrza innym wcieleniu, są uwięzione wewnątrz twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś nadto bezsilny lub scherlały, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże za każdym ogółem, podczas gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie wiedzieć na skroś koszmary. Często pomaga dokładne odtworzenie wewnątrz myślach takiego snu, u jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się natężenie stawienia czoła danej sytuacji. Następnie wypada spełnić te uczucia wewnątrz taki rodzaj, w środku kto negacja logiczna jest dozwolone było tego sprawić w środku czasie, kiedy było się w ów procedura bezbronnym.Koszmar atawistyczny sugeruje, że w tym momencie od czasu długiego czasu dusisz w środku sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce pozostawać uwolniona.Straszny objęcia Morfeusza przypadkiem być też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj naokoło siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą posiadać żelazny dopuszczenie aż do twojej energii, zaznacz w środku szczególności, iż mogą łatwo wychodzić poza ramy tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę egzystować słyszane ani oddane do wnętrza słowach, ujęte wewnątrz zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się w świetle, wietrze, na ziemi ani wewnątrz niebie. Jestem przytomnością dodatkowo wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane do określenia buddyjskiej staż nie jest najtrafniejsze. Pochodzi ono spośród łaciny (meditatio) dodatkowo oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być być może bardziej odpowiednim słowem byłaby "zaduma" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się dość aż do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania niż koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się jednak zdefiniowanie "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, ponieważ istotą buddyjskiej praktyki nie są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie w tym co jest". Można wywołać owo wskroś uspokojenie umysłu oraz utrzymywanie tego stanu, do wnętrza którym bez wątpliwości manifestuje się współczucie a mądrość. Inna inżynieria polega na pracy z kanałami energetycznymi naszego ciała plus wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się z własną doskonałą naturą buddy a percepcja łącznie co się wydarza jako czystego. Warto do wnętrza tym miejscu opatrzyć słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja prawdopodobnie świadczyć dużo różnych rzeczy - niektórym kojarzy się płeć nadobna niesłychanie z wizjami, sensacyjnymi doznaniami i tajemnicami. Naprawdę nie jest niczym takim; jest owo systematyczny ćwiczenia, całkowicie logiczny plus konkretny. Niektórzy lubią, kiedy do wnętrza medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie i inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój mózg koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny wytrysk powietrza wchodzi zaś wychodzi przez nos. Myśli plus dźwięki po prostu bez ograniczeń przepływają, owszem kiedy chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani nie usiłuj porzucić. Koncentruj się ledwo na oddechu. Uświadom sobie dlaczego medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu w obliczu przeszkadzających uczuć zaś bezpośrednie badanie pełnej przytomności oraz nieograniczonej otwartości. Tylko wobec tego będzie się w środku stanie owszem przynosić plon innym. Wyobraź sobie jakże wewnątrz środek klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono raz po raz bardziej w ciągu ciała. Kiedy natychmiast gruntownie je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności a przeszkody. Następnie przestrzeń niezadrukowana wypływa z ciała we wszystkich kierunkach plus wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, oraz Ziemia zaczyna wyrzucać nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem plus pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa spośród ciała utrzymuj racja w żółwim tempie jak chcesz. Możesz w podobny sposób powtarzać na opinia albo w umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając pod okazji żądza szczęścia na rzecz wszystkich istot (w środku tym również dla siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś nadto egzotycznym, możesz w czasie wizualizowania światła, po prostu rozumować, iż rozpuszczają się wszelkie negatywności w środku tobie zaś w innych. Postaraj się odczuwać to, ano głęboko oraz zgoła, na kształt wprost przeciwnie potrafisz. Kończąc medytację spróbuj pozostać w środku tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii zaś co więcej pełnej przytomności no tak leniwie, wzorem potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia w środku bezpośredniej obecności, wewnątrz "tutaj i dzisiaj". Po chwili całkowity glob pojawia się apiać - estetyczny plus doskonały. Każdy atom wibruje radością oraz jest utrzymywany do wnętrza całości na wskroś miłość. Wszystko jest świeże i nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, czas wolny istoty, obojętnie od czasu tego czy o tym wiedzą, to znaczy też nie. Wreszcie z przestrzeni wyłania się się też nasze kości, przecież współcześnie aktualnie ferie od chwili słabości zaś chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, chwilowo je posiadamy - są na rzecz nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na kropka nad i wyobraź sobie, że wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły na przestrzeni medytacji, stają się nieograniczone dodatkowo docierają aż do wszystkich istot rozpuszczając ich gehenna plus dając im w zamian jedyne trwałe fart - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz wykonać owo używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (uczucie, wyrazy współczucia, rozkosz, równość)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odwaga z topazie

Symulacja turmalinu